Belépés Regisztráció | Elfelejtett jelszó
2019. Február 21. Csütörtök, Eleonóra
   
SZAKMAI ELIT DÍJÁTADÓ
RÉSZLETES FELHÍVÁS SZAKMAI JELÖLTEK SZÁMÁRA
SZAKMAI ELIT DÍJ KIÍRÓJA
SZAKMAI ELIT DÍJ HÁTTERE, CÉLJA
ELNÖKSÉG HATÁSKÖRE ÉS FELADATAI
SZAKMAI ELIT TERÜLETI SZINTEK
MILYEN KATEGÓRIÁKBAN KEZDEMÉNYEZHETŐ SZAKMAI JELÖLÉS?
KIK JELÖLHETŐK A CITISTAR SELENCION DÍJRA?
ÜNNEPÉLYES DÍJÁTADÓ, ÜZLETI TALÁLKOZÓ, KONFERENCIA
JÓTÉKONYSÁG - SZPONZORÁLÁSI LEHETŐSÉGEK
ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓ - ADATKEZELÉS - SZERZŐI JOG
EXKLUZÍV INTERJÚK CITISTAR SELENCION DÍJASOKKAL
TOP CSÚCSBOROK DÍJ
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2018
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2017
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2016
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2015
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2014
KITÜNTETÉSEK - DÍJAK 2013
EXKLUZÍV INTERJÚK
PR CÉGBEMUTATÓ
SZAKMAI ELIT KARRIER PLUSZ
ÉRDEKESSÉGEK
GASZTRONÓMIA
FASHION
SZÉPSÉG & EGÉSZSÉG
FOTÓ
MÉDIAAJÁNLAT
REG - ENOR INFO

CINESTAR - A CITISTAR.HU videogaléria
a Videótartalmak feltöltése folyamatban, a galéria hamarosan indul...

KIK JELÖLHETŐK A CITISTAR SELENCION DÍJRA?

KIK JELÖLHETŐK A SZAKMAI ELIT DÍJRA?

Az adott esztendő során megtapasztalt, szakma által is elismert, különleges emberi és szakmai teljesítmények elismerését célozza.

Szakmai Elit díjra a jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.

A Szakmai Elit átadandó díjak adományozására „bármely személy, illetve közösség javaslatot tehet.

A díjazottak kiválasztásában a független szakmai bizottság mellett fontos szerepet kap a reprezentatív közvéleménykutatás, állampolgári javaslatok, statisztika adatok, vásárlók véleménye, szakmai kamarák és szövetségek ajánlása, a vezetők által kijelölt személyek. Végső döntés az ő körükben végzett felmérés eredményét is tükrözi.

Információs böngésző:

Forrás megnevezése: http://www.kontiria.hu Szja számok pdf bővebben… →

A folyamat lépései: 

-        A jelöltek formai ellenőrzése, befogadása, előterjesztés az elnökség számára.

-        Jelöltek szakmai értékelése és rangsorolása

-        A meghatározott díjakra vonatkozó javaslatokat – az előzetes véleményének figyelembevételével - a Szakmai Elit tulajdonosai terjesztik elő az elnökség számára.

-       A szakmai vonalon az egyes osztályok legjobbjainak személyéről a szakmai bizottság nyílt szavazással dönt, szavazategyenlőség esetén pedig megegyezéssel.

-        Díjak kiosztása

A Szakmai Elit Elnökség a díjak odaítéléséről szóló döntésének meghozatala kapcsán indokolt esetben a működési szabályzatban meghatározott egyes díjak adományozását megtagadhatja, illetve dönthet annak a meghatározott keretszámnál kevesebb személy részére történő adományozásról.

A Szakmai Elit Elnökség az egyes díjak odaítélésekor dönthet úgy, hogy a díjat megosztva adományozza több személynek. Ebben az esetben értelemszerűen a díjjal járó emléklapot a megosztott díjat elnyerő személyek valamennyien megkapják.

A díjazott az adományozásról emléklapot kap.

Posztumusz díj esetében a kitüntető díjat – az emléklapot házastársának - illetve elhalálozása esetén törvényes örököseinek - kell átadni.

A kitüntető díjakat - az emléklapot - a Szakmai Elit tulajdonosa vagy személyes megbízottjai adják. 

Díjak átadására minden évben ünnepélyes gálavacsorán kerül kihirdetésre szakmai indokolás ismertetésével.

Szakmai Elit díjnak mindig is fontos eleme volt a nyilvánosság, ezért a díj csak kizárólagosan a rendezvényen vehető át!

A díj odaítélésének szempontjai:

- Olyan magatartás tanúsítása, mely minden ember számára példamutató és követendő

- Az innovatív és újító szellemiség képviselése

- Új módszerek, és programokat kidolgozása és megvalósítása

- A jelölt széleskörű szakmai és emberi elismertsége

- A jelölt szerepvállalása a jövő generációja képzésében és tudatformálásában

Értékelési szempontrendszer

A vállalkozás vagy a díjra jelölt személy nem szerepel - hatósági feketelistákon (fogyasztóvédelem, NAV, stb.) - Békéltető Testület által elmarasztalt vállalkozások között. A vállalkozás nem áll - csődeljárás, - felszámolás vagy - végelszámolás alatt.

Kutatási és elemzési módszerek

Statisztikai adatgyűjtési módok

          Elsődleges adatgyűjtés

Vállalati jelentések, mérlegek, kormányzati ill. egyéb szervezeti dokumentumok, a KSH által kiadott statisz-tikák.

          Másodlagos adatgyűjtés

          Mások által gyűjtött, elemzett, publikált adatok

          (pl.: szakkönyvekben, cikkekben, tanulmányokban)

Szükséges elemzés

-        Marketing stratégia és marketing terv vizsgálat - Cégbemutató prezentáció Díjnyertes esettanulmányok – Publikációk - Sikertörténetek

-        Reklámkampány, marketing kampány, Online jelenlét és online kommunikáció analízis, Közösségi média marketing vizsgálat

Mik a reklámeszközök?

Internetes reklám (Google hirdetés, Facebook hirdetés, banner)  hostess promóció PR kampány, rendezvények kiállítások, vásárok,  jótékonysági akciók tévéreklám, rádió, óriásplakát, közterületi reklám, autóreklám sajtó és más nyomtatott kiadványok, szórólap

-        Weboldal statisztika kiértékelés

Google Analytics

Honlap látogatottság – hányan néznek meg egy weboldalt? Miért olyan fontos a honlap látogatottság ismerete? Azért mert marketing stratégiai alapadat lehet belőle megfelelő elemzés után.

-        Szájreklám (word-of-mouth)

-        Beszámolók, Számviteli irányelvek, Pénzügyi teljesítmény,

A Szakmai Elit rendszere beérkezett adatokat értékeli, különösképpen az alábbiakat: forrásteremtésre vonatkozó adatok, korábbi befektetések minősége, az előző 1-3 év piaci teljesítménye

-        Társadalmi felelősségvállalása

-        Személyes értékek - Példamutatás a munkában és a magánéletben

Az elbíráláskor olyan tényezőket is figyelembe veszünk, mint a Reputáció: Milyen a termék hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében? Innovativitás: Az adott márka a termékek vagy szolgáltatások fejlesztésében, a szervezet kialakításában, vagy a marketing és értékesítési munkában milyen kreativitást mutat? Piaci újítás, egyedi marketing stratégia, egyedi értékesítési csatorna, kommunikáció. Reputáció – Milyen díjat, elismerést kapott a márka az elmúlt években? Rendelkezik-e a márka tanúsítványokkal? Tradíció - Hány éve van jelen a magyar piacon a márka?


Központi adminiszrátor


nyomtatható változat nyomtatható változat ajánlás e-mailben ajánlás e-mailben ugrás a lap tetejére ugrás a lap tetejére
 
Hírek Fórumok Szavazások  
Kakas Detty - modell, műkörömépítő

Exkluzív interjú

Interjú Markács Rózsával, a Naturisták Magyarországi Szövetségének (NAMASZ) főtitkárával

Tervezett naturista programok 2010

Belmondo együttes
Interjú a Belmondo együttessel
Justin Price
Justin Price's Photos
Interjú Kirschner Anna fotóssal, az Anna Kirschner Photostudio vezetőjével
Interjú Kirschner Anna fotóssal, az Anna Kirschner Photostudio vezetőjével
Citistar Selencion 2010
Képek a bálról
A Victoria
A Victoria's Secret gyönyörű modellje, Candice Swanepoel
Lord együttes

Interjú a Lord együttessel

Jordan Carver legújabb fotói
Vegyünk egy pillantást Jordan Carver legújabb képeire.
Interjú Nagy Petrával, a Citistar Kommunikációs managerével

Interjú Nagy Petrával, a Citistar Kommunikációs managerével.

Legyen a kezdőlapom | Hozzáadás a kedvencekhez | Adatkezelési tájékoztató | Impresszum | Felhasználási feltételek | Szerzői jogok
Copyright © 2008. Citistar. - All rights reserved.